
שיווק אתרי תיירות
אחד התחומים התחרותיים ביותר - לכן חשוב לעבוד עם המומחים בתחום!
מה צריך לעשות כדי לייצר ולקבל לידים ופניות בעזרת שיווק אתרי תיירות באינטרנט ובגוגל?
שיווק באינטרנט לעסקים רגילים ולעסקים בתחום התיירות כולל מרכיבים זהים רבים לשיווק עסקים אחרים לצד מרכיבים יחודיים שצריך לקחת בחשבון ולהתמחות בהם, כדי להצליח בשיווק של אתרי תיירות ולייצר לידים טובים שיביאו ליותר לקוחות וליותר רווחים.
כאשר אנו מדברים על מרכיבים דומים, הכוונה היא לצורך באתר אינטרנט איכותי, מעוצב וממותג, דף עסקי בפייסבוק ובו תכנים טובים ומשכנעים, קידום אורגני של אתר האינטרנט לצד פרסום ממומן בגוגל, יצירת נוכחות ברשתות חברתיות נוספות כמו יוטיוב ולינקדאין.
יחד עם זאת, תחום התיירות הינו עולם בפני עצמו שמחייב מומחיות והיכרות מעמיקה, עם ערוצי שיווק נוספים, עם נושא העונתיות בתיירות, חברות בינלאומיות שנמצאות בו ותחרות גבוהה עם אתרי תיירות נוספים בארץ ובחו"ל.
נתחיל בכך, שחלק גדול מהעסקים שאינם בתחום התיירות, יכולים לוותר על פעילות בערוצי שיווק כמו: אינסטגרם, פינטרסט, ובטח אינם צריכים לפרסם בפורטלים ישראליים חזקים כמו "צימר" "טיולי" ואחרים וגם לא בפורטלים ואתרים בינלאומיים כמו בוקינג, אקספידיה, טריפ אדווייזר ועוד, שאתרי תיירות צריכים להיות בהם. אבל זהו רק קצה הקרחון…
שיווק אתרי תיירות דורש התמחות והבנה מעמיקים שבדרך כלל מתחילים בקהלי היעד ובכך שלעיתים אתר תיירות פונה לקהלי יעד רבים, מהארץ והעולם, גילאים שונים, תחומי עניין שונים ועוד.
שיווק אתרי תיירות זה קודם כל הבנה של קהלי היעד אליהם פונים:
קידום אתרי תיירות דורש הבנה מעמיקה בתחום זה, שנע בין קהל פרטי – משפחות ואנשים יחידים לבין קהל מוסדי: קבוצות, חברות תיירות, מנהלות רווחה בארגונים ועוד. לכן, יש חשיבות גבוהה לפילוח קהלי היעד, הגדרת הפרסונות – האנשים שמקבלים את ההחלטות והיכולת להגיע אליהם בערוצי השיווק והפרסום השונים.
עוד נושא חשוב שצריך לקחת בחשבון הינו הבנה נוספת של קהלי היעד, הצרכים והשאיפות שלהם למשל: חופשה שקטה ורגועה, טיולים בטבע, נופש אקסטרים, טיולי מים, טיולים עם ילדים קטנים או בני נוער, חופשה רומנטית, גיל הזהב, נופש קולינארי ועוד ועוד.
מהם הצעדים הראשונים שאנו עושים בשיווק אתרי תיירות?
כשאנו מתחילים את השיווק של לקוח מתחום התיירות, אנו עושים שיחת היכרות שהתוצאה שלה היא בריף מעמיק. אנו ממפים את כל קהלי היעד אליהם ניתן לפנות ומי מהקהלים הוא קהל יותר מתאים להשגת היעדים העסקיים.
מתוך הניסיון שלנו בקידום אתרי תיירות, אנו יודעים מה הקהלים הללו מחפשים ומה הם היו רוצים לראות באתר האינטרנט ובערוצי השיווק האחרים מבחינת תוכן, הצעות, תמונות, סרטונים ועוד. לכן, אנו יכולים להתחיל את פעולת קידום אתר התיירות תוך זמן קצר ולייצר תוצאות: לידים ופניות במהירות.
אנו מחפשים את הבידול והייחוד של כל לקוח, כי תמיד יש הבדלים ותמיד יש משהו שמייחד לעומת אתר תיירות אחר שבמבט ראשון נראה שעושה את אותו הדבר.

אז מה אתם מקבלים כשאתם בוחרים בי לשיווק באינטרנט?
אני כותבת, מפרסמת, מכינה מודעות וקמפיינים, מכינה עבורכם ויחד איתכם את התכנים הנדרשים כדי לייצר לכם חשיפה, מיתוג ובידול, אני בונה את המוניטין שלכם כמומחים מול קהלי היעד שלכם, לומדת ומתמחה כל הזמן בתחום הפעילות שלכם, כדי לייצר לכם תוצאות לטווח הקצר וכן תשתיות שיווק ונכסים בדיגיטל שישארו איתכם לשנים רבות.
מעוניינים בתוכנית שיווק באינטרנט לעסק שלכם?
פשוט מתקשרים... 050-4042021
שיווק אתרי תיירות - להגיע לקהלי היעד ולהגדיל מכירות
מה אמרו עלינו?
שירותים נוספים
עמי ברקוביץ
אנחנו ממליצים בחום על חדווה לייעוץ עסקי ושיווקי... אנו ממשיכים לעבוד עם חדווה גם עכשיו על השיווק והקידום האורגני כדי להגדיל את כמות הלקוחות ואת ההכנסות מהאתר.
עמי ברקוביץ,
עמיאל פירות יער בע"מ
אתי פטיש
חדווה עבדה איתי באופן צמוד, הסבירה והדריכה. הרגשתי שאני בידיים טובות ושאפשר לנוע מהר מאוד קדימה.
ובאמת, תוך זמן קצר, הגיעו אלי פניות בתחומים השונים בהם אני עוסקת.
אני ממליצה לבעלי עסקים שרוצים לעשות קפיצה גדולה קדימה עם העסק שלהם וגם עם הביטחון שהם יכולים להפעיל אותו ולשווק אותו, לא להסס ולקחת חבילת ייעוץ עסקי-שיווקי עם חדווה.
אתי פטיש - פסנתרנית ומוסיקאית
רוית ברינגס
חדווה הביאה עימה הרבה ניסיון, מקצועיות, ידע וסבלנות ועזרה מאוד בקידום העסק, בבניית מערך שיווק, ראייה עסקית שיווקית וחשיפה בכל נושא הרשתות החברתיות והאינטרנט.
רוית ברינגס
רותם פרסום והפקות בע"מ