איך משתמשים בטיים ליין של פייסבוק בצורה נכונה?

הדבר הכי חשוב כשאתה עסק או חברה, הוא להכניס ציוני דרך שהם האירועים החשובים בדרך ההתהוות של החברה.

כיצד עושים זאת?

לא תאמינו כמה זה פשוט לאחר שיודעים מה צריך לעשות.

אתם פותחים אירוע כמו תמיד אבל במקום ללחוץ על פרסום, אתם בוחרים מהסרגל העליון את הקישור "אירועי / ציון דרך+"

תיפתח תיבה ומכאן הדרך קלה ונוחה לשימוש נכון בטיים ליין.

אתם כותבים את מהות האירוע – ציון הדרך בפעילות החברה שלכם.

מציינים תאריך מדויק – שנה ועדיף גם חודש

מוסיפים תמונה מהאירוע המרכזי

מציינים את המקום שבו התרחש

ועכשיו מחליטים האם להוסיף לחדשות – כך שכולם יראו, או שמדובר בציון דרך פרטי המוגבל בצפייה.

צאו לדרך! והתחילו לציין את ציוני הדרך בהתהוות החברה. הדבר מאוד מוסיף ללקוחות שלכם שרוצים לדעת, איך החברה התקדמה, נקודות חשובות שהיא רואה כציוני דרך ועוד.

אנשים שקראו את הפוסט הזה התעניינו גם ב:

שיווק בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – פרסום ממומן בפייסבוק

השארת תגובה