פרסום בפייסבוק לחברות B2B

גם החברות המצליחות בעולם ממשיכות לעשות שיווק ואף מגדילות את תקציבי השיווק משנה לשנה בפייסבוק ובכלל!
פרסום בפייסבוק לחברות B2B

פייסבוק הוא כיום ערוץ השיווק הכי פופולרי, מאחר ורוב הלקוחות נמצאים בו באופן קבוע, פעיל וברמת מעורבות גבוהה.
אנחנו עדיין שומעים מחברות B2B רבות שפייסבוק אינו הערוץ המתאים מאחר והוא מוכוון יותר B2C. זה נכון במידה ולא משתמשים בכלים המתקדמים שפייסבוק מציעה ושדורשים ידע והבנה מעמיקה בשיווק באינטרנט ולא רק בשיווק בפייסבוק, שימוש בטכנולוגיה ובכלים מתקדמים ובעיקר בשילוב המידע הנצבר מערוצי השיווק השונים ובהם אתר האינטרנט, לינקדאין, גוגל אדוורדס ועוד.

אנחנו בנטפוקוס, עובדים עם חברות B2C וחברות B2B מעל 10 שנים. חלק מהחברות איתן אנו עובדים פונות גם ללקוח הסופי וגם לחברות, ארגונים או מפיצים ולכן וצריך לדעת באיזה כלים עובדים ובאיזה ערוצי שיווק לפעול כדי להגיע לכל אחד מקהלי היעד. גם השפה והתוכן מושפעים מקהלי יעד אלו. את הידע והניסיון העצום שצברנו, אנו רוצים להציע גם לכם.

מהו תהליך הפרסום המתקדם לחברות B2B?
  1. היכרות מעמיקה עם החברה, המטרות העסקיות, קהלי היעד אליהם פונים ובמי רוצים להתמקד.
  2. אפיון מקיף של הפרסונות (קהלי היעד), המסרים, השפה העיצובית והמיתוג הדיגיטלי.
  3. בניית תוכנית שיווקית על פי המטרות העסקיות למשך שנה עם התמקדות על הרבעון הראשון והשני (מניסיון, השיווק המקצועי יפתח אפשרויות רבות נוספות שישפיעו על התכנון ברבעונים השלישי והרביעי והלאה).
  4. בניית קונספט ובניית תשתיות לפי המצב הקיים והתכנון העתידי.
  5. שיווק וקידום אורגני בפייסבוק (ללא תשלום) ביצוע בפועל ברמה יומית, שבועית וחודשית: כתיבת תכנים, שיפור האתר, קמפיינים בפייסבוק, לינקדאין, יוטיוב וערוצים נוספים, משלוח ניוזלטר ומסרים ועוד.
  6. פרסום ממומן בפייסבוק לחברות B2B: הגדרת קהלים ובניית קהלים תוך שילוב המידע המצטבר מערוצי השיווק הנוספים ובהם לינקדאין, רשימות תפוצה, גוגל אדוורדס, גוגל אנליטיקס ועוד. (כאן חשוב להדגיש שההתקדמות תלויה ברמת השיווק שהחברה החלה בה. אם כבר יש תשתיות קיימות ניתן לפעול במהירות רבה מאוד אם אין תשתיות בערוצי השיווק השונים, צריך יהיה לבנות אותם ולהתחיל לאגור מידע. ההתקדמות תהיה איטית יותר אבל תוך זמן קצר היא תניב תוצאות).
  7. בדיקת ובקרת נתונים: אנו עובדים עם הכלים המתקדמים ביותר לבדיקה מתמדת של הפעילות השיווקית, התוצאות שלה:
  • איזה ערוץ שיווק הביא לתוצאות אלו?
  • האם התוצאות טובות (האם הגענו לקהל היעד שאליו כיוונו?)
  • מה ניתן לשפר בכל אחד מערוצי השיווק איתם עבדנו?
  • האם יש צורך בערוצי שיווק נוספים?

כל לקוח מקבל מאיתנו דו"ח חודשי שבו הוא רואה את העבודה שבוצעה בפועל, מה הדברים שעבדו טוב ושכדאי להמשיך בהם ומה עבד פחות טוב ואיך ניתן לשפר? הדו"ח שניתן ללקוח אינו רק אוסף נתונים אלא כולל סט המלצות ליישום להמשך שחלקן נעשות כבר בחודש העוקב וחלקן מצריכות היערכות שונה ונכנסות לתוכנית העבודה השנתית.

שיטת עבודה זו הוכיחה את עצמה כשיטה המייצרת התקדמות תמידית המביאה לעוד תוצאות, יותר לידים ויותר מכירות.

הנה כמה מהדברים שגילינו מתוך עבודה עם חברות B2B רבות:
  1. השיווק הביא לידים רבים והיה צורך בהכנסת מערכת CRM בחברות בהן לא הייתה מערכת כזו או הייתה ולא נעשה בה שימוש.
  2. השיווק הביא לידים רבים שהצריכו הכנסת מנהל/ת מכירות, מנהל/ת שיווק או כוח אדם נוסף.
  3. באחת החברות (במקרה זה B2C), נגמרו כל המוצרים שהיו במלאי בניגוד לתחזיות. זה קרה פעמיים באותה שנה, דבר שהצריך שינוי ברמת ההזמנות.
  4. בחלק מהחברות נעשו שינויים אסטרטגיים של כל נושא השיווק. פנייה דרך מפיצים בחו"ל לעומת פנייה ישירה, הקמת פעילות SAAS בנוסף לפעילות קיימת ועוד.
  5. שינוי שיטת המכירות או הוספת אפשרויות מכירה.
    ועוד.
נשמח להכיר את החברה שלכם, לבדוק את ההתאמה שלנו לצרכים שלכם ולהציע גם לכם פרסום בפייסבוק לחברות B2B שמניב תוצאות לאורך זמן.
צרו קשר לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישה ללא תשלום וללא התחייבות.
או התקשרו אלינו: 054-6842164 שי