שיווק אתרי תיירות

מה צריך לעשות כדי לייצר ולקבל לידים ופניות בעזרת שיווק אתרי תיירות בגוגל?

שיווק באינטרנט לעסקים רגילים ולעסקים בתחום התיירות כולל מרכיבים זהים רבים לשיווק עסקים אחרים לצד מרכיבים יחודיים שצריך לקחת בחשבון ולהתמחות בהם, כדי להצליח בשיווק של אתרי תיירות ולייצר לידים טובים שיביאו ליותר לקוחות וליותר רווחים.

כאשר אנו מדברים על מרכיבים דומים, הכוונה היא לצורך באתר אינטרנט איכותי, מעוצב וממותג, דף עסקי בפייסבוק ובו תכנים טובים ומשכנעים, קידום אורגני של אתר האינטרנט לצד פרסום ממומן בגוגל, יצירת נוכחות ברשתות חברתיות נוספות כמו יוטיוב ולינקדאין.

יחד עם זאת, תחום התיירות הינו עולם בפני עצמו שמחייב מומחיות והיכרות מעמיקה, עם ערוצי שיווק נוספים, עם נושא העונתיות בתיירות, חברות בינלאומיות שנמצאות בו ותחרות גבוהה עם אתרי תיירות נוספים בארץ ובחו"ל.

נתחיל בכך, שחלק גדול מהעסקים שאינם בתחום התיירות, יכולים לוותר על פעילות בערוצי שיווק כמו: אינסטגרם, פינטרסט, ובטח אינם צריכים לפרסם בפורטלים ישראליים חזקים כמו "צימר" "טיולי" ואחרים וגם לא בפורטלים ואתרים בינלאומיים כמו בוקינג, אקספידיה, טריפ אדווייזר ועוד, שאתרי תיירות צריכים להיות בהם. אבל זהו רק קצה הקרחון…

שיווק אתרי תיירות דורש התמחות והבנה מעמיקים שבדרך כלל מתחילים בקהלי היעד ובכך שלעיתים אתר תיירות פונה לקהלי יעד רבים, מהארץ והעולם, גילאים שונים, תחומי עניין שונים ועוד.

קידום אתרי תיירות זה קודם כל הבנה של קהלי היעד אליהם פונים:

קידום אתרי תיירות דורש הבנה מעמיקה בתחום זה, שנע בין קהל פרטי – משפחות ואנשים יחידים לבין קהל מוסדי: קבוצות, חברות תיירות, מנהלות רווחה בארגונים ועוד. לכן, יש חשיבות גבוהה לפילוח קהלי היעד, הגדרת הפרסונות – האנשים שמקבלים את ההחלטות והיכולת להגיע אליהם בערוצי השיווק והפרסום השונים.

עוד נושא חשוב שצריך לקחת בחשבון הינו הבנה נוספת של קהלי היעד, הצרכים והשאיפות שלהם למשל: חופשה שקטה ורגועה, טיולים בטבע, נופש אקסטרים, טיולי מים, טיולים עם ילדים קטנים או בני נוער, חופשה רומנטית, גיל הזהב, נופש קולינארי ועוד ועוד.

מהם הצעדים הראשונים שאנו עושים בקידום אתרי תיירות?

כשאנו מתחילים את השיווק של לקוח מתחום התיירות, אנו עושים שיחת היכרות שהתוצאה שלה היא בריף מעמיק. אנו ממפים את כל קהלי היעד אליהם ניתן לפנות ומי מהקהלים הוא קהל יותר מתאים להשגת היעדים העסקיים.

מתוך הניסיון שלנו בקידום אתרי תיירות, אנו יודעים מה הקהלים הללו מחפשים ומה הם היו רוצים לראות באתר האינטרנט ובערוצי השיווק האחרים מבחינת תוכן, הצעות, תמונות, סרטונים ועוד. לכן, אנו יכולים להתחיל את פעולת קידום אתר התיירות תוך זמן קצר ולייצר תוצאות: לידים ופניות במהירות.

אנו מחפשים את הבידול והייחוד של כל לקוח, כי תמיד יש הבדלים ותמיד יש משהו שמייחד לעומת אתר תיירות אחר שבמבט ראשון נראה שעושה את אותו הדבר.

מה אנחנו מציעים בתחום קידום אתרי תיירות?

  • היכרות מהירה עם העסק, הבנת השוק וקהלי היעד תוך יצירת בריף עסקי – שיווקי.
  • התחלת עבודה מהירה ביותר בערוצי השיווק ובהם פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, אינסטגרם.
  • במידה ואתר האינטרנט הקיים הינו אתר איכותי שניתן לעבוד איתו, אנו מתחילים באופן מיידי לשדרג את התוכן בעמודים הראשיים כך שיתנו מענה לקהלי היעד המתאימים. במידה ואתר האינטרנט דורש שדרוג או הקמה מחדש, נתחיל באפיון, הקמה ועיצוב.
  •  אנו שמים דגש על מיתוג נכון, כדי לייצר בידול והצעת ערך מיוחדת שתמשוך את קהלי היעד המתאימים.
  •  הגדרת מסרים שיווקיים שקולעים לצרכים ולחלומות של קהלי היעד.
  • בניית קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס וכן עבודה על רשימות התפוצה לצורך הגדלת כמות התנועה לאתר האינטרנט ולבניית תקשורת עם מתעניינים, לאורך זמן.
  • אנו ננהל עבורכם את השיווק בפורטלים הגדולים בתחום התיירות לקהלים בארץ ולתיירות נכנסת (תיירים המגיעים מחו"ל).
    · נגדיר תוכנית תוכן שנתית מול היעדים העסקיים ונעבור לביצוע בפועל בכל אחד מערוצי השיווק.
  • נייצר נוכחות בערוצי שיווק נוספים במידת הצורך. העבודה שלנו נעשית ברמה יומית ולאורך זמן ולכן הפניות מחודש לחודש הופכות לטובות ומדויקות יותר.
  • נבחן ונבדוק כל ערוץ שיווק חדש וכל ערוץ שיווק בו אנו פועלים, כדי לראות מה עובד ונותן תוצאות ומה פחות. בדרך זו נפעל כל הזמן כדי למטב את השיווק ולהגדיל את קהלי היעד ואת הרווחיות.

לנו בנטפוקוס יש ניסיון עשיר בקידום אתרי תיירות באינטרנט:

  • הקמנו אתרי אינטרנט וליווינו לאורך זמן חברות ועסקים רבים בתחום התיירות, הן בפרסום ממומן בגוגל אדוודרס ופייסבוק והן בכתיבה שיווקית וקידום אורגני בערוצי השיווק השונים ובאתר האינטרנט עצמו.
  •  אנו מביאים הבנה מעמיקה וידע רב בתחום התיירות:
  • חדווה, עבדה כמדריכת טיולים בחברה להגנת הטבע וברשות העתיקות. לאחר מכן, שימשתי מספר שנים כרכזת סניף החברה להגנת הטבע בבאר-שבע וכרכזת קורסי מורים באזור הדרום.
  • מנהלת שיווק בקניון ערד שבו עבדתי מול מדריכי טיולים ונהגי אוטובוסים בהבאת קבוצות מטיילים מהארץ ומחו"ל לקניון.
  • אנו מנהלים את השיווק עבור חברות ועסקים רבים בתחום התיירות בצפון הארץ ובחו"ל.
  • משמשים כיועצים לחברות ועסקים בתחום התיירות, להם יש אנשי שיווק בארגון עצמו.

בין לקוחותינו:

קייקי כפר בלום
עמותת תיירות ארץ הגליל
תצפיטבע
פסטיבל סירות הדרקון
סובב גליל
מעברים – קבוצת אטרקציות וצימרים בגליל העליון
קידמת הגליל – צימרים
הטריפ הצפוני
רענן באופן
מרכז מבקרים – דה קרינה
מלון בכריתים
מכוורת גליל
חבל כרמים
יקב עמרם
יקב הר חרמון
הראל פפו – אמן חושים
טלי נבו – בית בטבע
טעמי החרמון

רוצים מחלקת שיווק ופרסום שתקים ותנהל עבורכם תוך שבוע, את מערך השיווק?
רוצים להגדיל את כמות האנשים שיכירו אתכם, יגיעו לאתר האינטרנט שלכם, יצפו בפוסטים שלכם ו… יהפכו ללקוחות?
צרו קשר או התקשרו אלינו לטלפון – 050-4042021 ונצא לדרך!

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: