פייסבוק 2020 – נתונים

פייסבוק 2020 – נתונים על הפעילות בפייסבוק, מספר המשתמשים היומי והחודשי, הפרסום בפייסבוק ומה ההמלצה שלי. 

פייסבוק 2020 - נתונים

מומלץ מאוד לעשות עכשיו פרסום ממומן בפייסבוק!!

למרות תקופת הקורונה, פייסבוק ממשיכה לצמוח.

יחד עם זאת, אם עשיתם בתקופה האחרונה קמפיינים ממומנים אולי שמתם לב שהמודעות נחשפו להרבה יותר אנשים והייתה הרבה יותר מעורבות ותוצאות.

אז נראה שהנתונים שפייסבוק מפרסמים היום לגבי הרבעון הראשון של 2020 ולגבי ההשפעות של הקורונה, תומכים בנתונים הללו ומסבירים מדוע יש יותר חשיפה וגם למה המחיר של הפרסום הממומן בפייסבוק ירד בתקופה הזו.

ההמלצה שלי: פרסמו את המותג שלכם ואת המוצרים / שירותים שלכם ונצלו את המחירים הנמוכים ואת החשיפה הגבוהה שתקבלו… כי זה לא ימשך לאורך זמן, המחירים בפייסבוק רק עולים.

שיווק בפייסבוק 2020 - נטפוקוס

הנה חלק מהנתונים החשובים לכל מי שעושה שיווק בפייסבוק בשנת 2020:

  1. מספר המשתמשים הפעילים ביום בפייסבוק עומד על 1.73 מיליארד איש.
  2. מספר המשתמשים הפעילים החודשי עומד על 2.6 מיליארד איש.
  3. מספר המשתמשים בכל שירותי פייסבוק (ווטסאפ, אינסטגרם ומסנג'ר) עומד על 2.36 מיליארד והמספר החודשי עומד על 3 מיליארד.

הקורונה יצרה שתי מגמות:
1. היקף הפעילות בשירותים נמצאה בעלייה כתוצאה מהסגר שמוטל במדינות רבות ברחבי העולם.
2. הייתה ירידה בביקוש לפרסום וכן ירידה במחיר הפרסומות. יחד עם זאת מתחילת חודש אפריל שבו ההכנסות מפרסום להיות יציבות בהשוואה לאותה תקופה בשנה שעברה (2019), אבל הראו ירידה של 17% לעומת הרבעון הראשון של שנת 2020 (ינואר – מרץ).

 

אין פרסום לגבי הנתונים על ישראל, אבל ניתן לשער (בביטחון רב), שגם בארץ הייתה עליה ברמת השימוש בפייסבוק בעקבות הסגר והשהייה הארוכה בבית.

 

הנה קטע קצר ממה שכתב מארק צוקרברג בפייסבוק שלו וקשור למידע על נתונים בפייסבוק 2020 שפרסמנו כאן:


For the first time ever, there are now more than 3 billion people actively using Facebook, Instagram, WhatsApp or Messenger each month. That includes 2.6 billion people using Facebook alone, and more than 2.3 billion people using at least one of our services every day. In many of the places that have been hardest hit by the virus, messaging volume increased more than 50%, and voice and video calling have more than doubled across Messenger and WhatsApp. In Italy, for example, we've seen up to 70% more time spent across our apps, Instagram and Facebook Live views doubled in one week, and we’ve also seen time in group video calling increase by over 1,000% in March.

לחצו על הקישור לקריאת הפוסט המלא של מארק צוקרברג מייסד פייסבוק לגבי נתונים ב-2020:

https://www.facebook.com/zuck/posts/10111862059015441

נחזור על הממלצה שלנו לנצל את תקופת הקורונה ולפרסם בפייסבוק. חשוב שתעשו שיווק בפייסבוק באופן אורגני (כתיבת פוסטים) וגם לעשות פרסום  בפייסבוק – הקמה של קמפיינים ממומנים שייצרו חשיפה למותג שלכם, למוצרים ולשירותים.

שימו לב, בתקופה זו יותר מתמיד חשוב להמשיך לתקשר עם הלקוחות שלכם כדי שידעו שהעסק או החברה שלכם ממשיכים לפעול ולעשות.

נשמח לעזור בכל הקשור לשיווק שלכם בפייסבוק, הקמת קמפיינים ממומנים, הבנת קהלי היעד שלכם ואיך לפנות אליהם בעזרת שיווק באינטרנט, בשלל ערוצים כולל כתיבה שיווקית לקידום ומינוף.

שלכם,

חדווה גבאי