ניהול מסחר אלקטרוני – חנות אינטרנטית

ניהול מסחר אלקטרוני – חנות אינטרנטית הוא תחום מורכב הדורש מקצועיות וידע רב, גם מהצד הטכנולוגי, הבנת קהל היעד והתנהגות הצרכנים באינטרנט, בדיקה ומעקב מתמיד אחר הנתונים ושדרוג החנות האינטרנטית כדי לשפר תוצאות ולהגיע ליותר רווחיות. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.
ניהול מסחר אלקטרוני חנות אינטרנטית נטפוקוס

נטפוקוס נותנת לכם מערך מקיף לניהול מסחר אלקטרוני - חנות אינטרנטית הכולל:

  • גיבוש ויישום תוכנית המדיה הדיגיטלית, כולל בקרה שוטפת, מדידת אפקטיביות וביצוע אופטימיזציה.

  • ניהול המותג בזירת המסחר האלקטרוני (E COMMERCE)

  • ניהול ותפעול נכסים דיגיטליים (אתר החברה, פייסבוק, לינקדאין ועוד).

  • ניהול קמפיינים דיגיטליים והובלת הפעילות השוטפת של ממשקי הדיגיטל בדגש על קמפיינים דיגיטליים ורשתות חברתיות.

  • יצירת שיח ברשתות החברתיות תחת מותג שלכם בהתאם לתוכנית עבודה.

  • יישום אסטרטגיית התוכן של המותג בערוצים הדיגיטליים.

  • איתור, בחינה והתנסות בהזדמנויות פרסום ופלטפורמות מדיה ייחודיות וחדשניות בתחום הדיגיטל.

  • יישום קמפיינים ממוקדי קהלי יעד המבוססים על מסעות צרכן באמצעות Marketing Automation.

  • ניהול ספקים (תוכן בשפות שונות, גרפיקה, מדיה נוספת, תכנות ועוד) וממשקים רלוונטיים פנים וחוץ ארגוני.

  • מענה לפניות שירות צרכנים דיגיטלי (אתר ומדיה חברתית).

  • ליווי ויישום פרויקטים דיגיטליים חוצי ארגון כחלק מטרנספורמציה דיגיטלית.

  • ניתוח מהלכים שיווקיים באמצעות כלי בקרה ומדידה בדיגיטל

בנוסף, הדברים שאנו שמים עליהם דגש בעת הקמת או ניהול שוטף של חנות אינטרנטית במסחר אלקטרוני:

  • ייעוץ ואסטרטגיה – לומדים לעומק את התחום: השוק, המתחרים, קהלי היעד, קונספט, מסרים ועוד

  • קהלי יעד – אנו בודקים איתכם את קהלי היעד ויודעים להתמחות הן בפניה לארגונים והן בפניה ללקוחות פרטיים

  • מערך השיווק הדיגיטלי – בניית תוכנית שנתית עם יעדים מוגדרים ובניית תוכניות משנה: תוכנית תוכן לכל אחד מהערוצים ועוד.

  • מעקב, בקרה, ניתוח וסט המלצות – בדיקה ובקרה באופן שוטף דרך האנליטיקס, הקלטת מסכים ומפות חום שמראות איך הקהל מתנהל באתר ודרך הנתונים משפרים את השיווק ואת הפעילויות שנעשות בעזרת מרכיבים מתקדמים כגון: משפכים מיוחדים שנבנים כדי להבין לעומק את הנעשה באתר.

  • שיפור המרות ושיפור הפעילות באתר לאור האנליטיקס כדי להגדיל את המכירות

  • ניהול מוצר – בחינת המוצרים וניהול השיווק לפי קטגוריות המוצרים. בחינת המכירות יחד עם הנהלת החברה של הנתונים בכל קטגוריה.
יש לנו ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום ניהול מסחר אלקטרוני – חנות אינטרנטית הן בשלב האפיון וההקמה והן בניהול שוטף של כל מערך השיווק כלפי קהל הלקוחות בארץ ובחו"ל, כדי להגיע ליותר מכירות, הגדלת הקניה בכל מכירה ויותר רווחיות.
נשמח לבדוק את החנות האינטרנטית שלכם, לייעץ, ללוות וגם לנהל באופן שוטף את תחום המסחר האלקטרוני שלכם.
צרו קשר או התקשרו אלינו: 054-6842164

אנשים שקראו מאמר זה התעניינו גם ב: