טיפ יומי- 5 כיצד להתייעל ביצירת לידים Social Selling Index

שיווק דיגיטלי – להגיע למקבלי ההחלטות בארגון.

מאז שמיקרוסופט רכשה את לינקדאין בדצמבר 2016, אנו רואים שיפור מתמיד בכלי השיווק של לינקדאין.
אחד הכלים המשמעותיים הינו ה Sales Navigator.
בסדרת טיפים זאת נסקור בכל פעם תכונה ותועלת ממוקדת של כלי זה.

ה- Social Selling Index משתמש ככלי מדידה לפעילות שמתבצעת ב- Sales Navigator לטובת חשיפה ומכירות של המותג שלך.

כלי זה יבחן וימדוד את הפעילות של הפרופיל האישי שלך, הפעילות של איתור הלידים שלך,  המעורבות והתוכן שנצרך ומשותף על ידיך וכיצד מערך הקשרים שלך גדל.

כמו כן ניתן לקבל מדדים של ה- Social selling Index עבור האנשים שבצוות שלך, אנשים מאותה התעשייה שלך כפי שמודגר בפרופיל האישי ו-הקשרים שלך.

איפה מוצאים את ה- Social Selling Index?

  • נכנסים ל- Sales Navigator
  • בדף הראשי של ה- Sales Navigator ניתן לאתר בצד ימין את ה- Social Selling Index.

 

  • לחצו על העיגול הצבעוני עם ציון האיכות ותראו את ארבעת הרכיבים של הציון – כל אחד מהם ניתן לעדכן דרך פעולות שונות עליהן תמליץ לכם לינקדאין.

לדוגמה: להוסיף עוד קשרים, לייצר מעורבות עם קהל המטרה באמצעות תכנים איכותיים, לבנות את המותג שלך.