טיפ יומי- 3 מיקוד וארגון לידים-תיוג

*** How to use LinkedIn Sales Navigator TAGS feature ***

שיווק דיגיטלי – להגיע למקבלי ההחלטות בארגון.
מאז שמיקרוסופט רכשה את לינקדאין בדצמבר 2016, אנו רואים שיפור מתמיד בכלי השיווק של לינקדאין.
אחד הכלים המשמעותיים הינו ה Sales Navigator.
בסדרת טיפים זאת נסקור בכל פעם תכונה ותועלת ממוקדת של כלי זה.

יתרון בולט במערכת ה- Sales Navigator יהיה התיוג!

למה זה חשוב?

כל מערכת טובה ואפקטיבית שמאפשרת איסוף מידע ושמירתו צריכה לאפשר יכולת למיין את המידע.

התיוג מאפשר למיין ולארגן את הלידים ע"פ קריטריונים מותאים אישית לצרכים שלך.

איך עושים את זה? המדריך לפניכם!

שלב ראשון- 

  • נכנסים למערכת ה Sales Navigator.
  • מאתרים בתפריט למעלה את ה- "LISTS".
  • לוחצים ובוחרים רשימה- לידים/קשרים.

**יש מספר דרכים לתייג פרופיל אנו נעבור על כמה מהם.

שלב שני-  לאחר שפתחנו את הרשימה שבה יש את הפרופיל אותו מעוניינים לתייג.

  • לוחצים על Tag שנמצא בצד ימין של השם של הליד/פרופיל שאתם מתייגים.
  • יש לבחור תג מתוך התגים הקיימים או ליצור אחד חדש בשורת הכתבן.

מצ"ב צילום מסך

שלב שני (גרסא 2)- ניתן לתייג גם ע"י סימון הצ'ק בוקס, כך ניתן לתייג מספר לידים בקליק אחד!

שלב שני (גרסא 3)- ניתן להגיע לתיוג גם דרך עמוד הפרופיל של הליד- ראו צילום מסך.

איך מאתרים את הלידים המתיוגים?

 בעת ביצוע חיפוש שימו לב כי ניתן לבחור גם תג!

בהצלחה!