top of page

בניית דף נחיתה

עודכן: 10 ביולי 2021

בניית דף נחיתה צריכה להיעשות בצורה מקצועית הכוללת גם עיצוב גם תוכן איכותי ומשכנע וגם קריאה לפעולה ברורה שמייצרת יותר נרשמים.

דף נחיתה, כשמו כן הוא, הינו המקום שאליו "נוחת" הגולש לאחר שלחץ על קישור במודעה או בהפניה כלשהי. חשוב מאוד שדף הנחיתה יהיה ברור וקל להבנה, כדי שהגולש ידע תוך מספר שניות, במה עוסק דף הנחיתה, מה הוא מפרסם ומה עליו (על הגולש) לעשות.


לכן, כאשר אנו בונים דף נחיתה חשוב להשקיע זמן מחשבה בתכנון ובאפיון, במטרה שהדף יהיה מעניין, ימשוך את הגולש וגם יגרום לו למלא פרטי קשר, או לחילופין ליצור עימנו קשר.


דף נחיתה הוא אחד הכלים השיווקיים החשובים ביותר לעסק או לחברה, לכן חברות ועסקים רבים רואים בו את הצעד הראשון בשיווק ופרסום באינטרנט.



בניית דף נחיתה



טיפ חשוב בנוגע לבניית דף נחיתה: הנעה לפעולה.


הנעה לפעולה היא מסר ברור לגולש לבצע משהו בדף. לכן, רצוי שיהיה מסר אחד בלבד לעשיה, אם יש יותר מסרים, הגולשים יבחרו כל אחד במשהו אחר ובדרך כלל רואים פחות תוצאות או המרות מדף הנחיתה.

הדבר נכון גם כאשר יש לעסק או לחברה מספר מוצרים או שירותים. במקרה כזה, כל שירות או מוצר יזכו לדף נחיתה ספציפי המותאם הן למוצר והן לקהל היעד אליו החברה פונה.

בשורה התחתונה, הכוונה היא לא ליצור בלבול ולא לתת לגולש אופציות שונות שלבסוף יגרמו לו להשהות את ההחלטה לפעם אחרת… שלעיתים לעולם לא תגיע.


בנטפוקוס, אנו מתמחים בבניית דפי נחיתה מקצועיים ומוכווני תוצאות. יחד נתכנן ונאפיין את דף הנחיתה הנחוץ לכם או מספר דפי נחיתה על – פי מגוון המוצרים והשירותים שלכם, נבדוק היכן כדאי לפרסם את דף הנחיתה כדי להביא אליו גולשים שהוגדרו כקהל היעד, מתוך מטרה ברורה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות.


דף נחיתה מעניין אותך?


עבור לדף הצור קשר ושלח אלינו הודעה – ואנו נחזור אליך עם פרטים ומידע מפורט.


באתר שלנו תמצא מידע רב ערך על בניית אתרים ושיווק באינטרנט:


12 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page