תוכן לקידום אתרים

 

תוכן לקידום אתרים הינו אחד הנושאים שחייבים לשים עליהם דגש כאשר חושבים על קידום אתרים בכלל.

כידוע, תורת קידום האתרים כוללת עשרות ואפילו מאות פרמטרים שונים שחלקם ידועים וזוכים לפרסום וחלקם נשארים בגדר ניחוש המבוסס על ניסוי ותהייה.

מהו בכלל תוכן לקידום אתרים?

תוכן לקידום אתרים כולל: תוכן מילולי המתבטא במאמרים, פוסטים, כתיבה תדמיתית ועוד, תמונות, סרטונים, מצגות וכדומה.

 

התוכן צריך בעצם לבצע שני תפקידים עיקריים:

  • "לדבר" אל הגולש ולמשוך אותו לקרוא עוד, להתעניין, להתרשם מהעסק או החברה ולבסוף גם להניע אותו לפעולה.
  • התוכן באתר, וזה הנושא שלנו, צריך להתאים למנועי החיפוש כך שהם יתנו לדף "ציון" טוב, יעריכו אותו כבעל ערך, כעונה בצורה הטובה ביותר על שאלת חיפוש ששאל הגולש.

 

קידום אתרים בעזרת תוכן:

אם ברצונכם לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, טוב תעשו אם תתחילו לייצר תכנים איכותיים שעונים על צרכים של הגולשים ולכן נחשבים בעלי ערך, וזאת כמובן בתחום ההתמחות שלכם או של העסק שלכם. כמו כן, עליכם לדאוג להזין את התכנים השונים באופן קבוע ועד כמה שניתן מבחינת משאבי הזמן והיכולת שלכם, באופן תכוף.

מסתבר שככל שעדכוני התכנים נעשים באופן סדיר ובתדירות גבוהה במיוחד בדף הבית, האתר יעלה גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

למה?

הרובוטים של מנועי החיפוש שאנו קוראים להם לעיתים "עכבישים", לומדים את האתר ואם בכל פעם שהם מגיעים אליו, הם מוצאים חומרים ותכנים חדשים ובעלי ערך, הם חוזרים שוב ושוב לאתר כדי לאנדקס את הדפים והתכנים שהתווספו. הדוגמה הטובה ביותר היא כמובן אתרי חדשות, פורומים ופורטלים, בהם יש תנועה רבה וגם המון תוכן שמתווסף על-ידי כותבי התוכן המקצועיים ועל-ידי הגולשים. הרובוטים של מנועי החיפוש שוהים כנראה, באופן קבוע באתרים אלו או מגיעים אליהם אחת לכמה דקות  כדי לאנדקס אותם ולתת לגולשים תוצאות מידיות על נושאי החיפוש.

אף אחד לא מצפה שבעלי עסק או אפילו חברות, יכניסו תוכן לקידום אתרים ברמה של כל כמה שעות או דקות. ההמלצה שלנו היא להכין תוכנית תוכן מסודרת ולעדכן את האתר ואת דף הבית באופן קבוע, פעמיים בשבוע, פעם בשבוע, או אחת ליום אם יש לכם את היכולת לשקיע בכך  – את הפירות תקטפו תוך מספר שבועות עד חודשים.

 

למה חשוב להכניס תוכן לקידום אתרים?

נסכם במשפט אחד: כי כך הדפים באתר זוכים לביקור של מנועי החיפוש, לאינדוקס התכנים ולאורך זמ לדירוג גבוה יותר ויותר בתוצאות המתקבלות בחיפוש.

 

תוצאה נוספת וחשובה של תוכן איכותי באתר האינטרנט שמתעדכן בתדירות גבוהה:

גם הגולשים יבקרו באתר שלכם יותר פעמים ולרוב גם יישארו בו זמן ארוך יותר. יותר גולשים שנכנסים ועוברים באתר זה גם נתון שגוגל בודק, אולם הנקודה החשובה לכל עסק ולכל חברה היא, שהדבר יתבטא במיתוג גבוה של האתר ושל העסק שלכם ויתורגם ללידים ופניות.

 

3 צעדים שחשוב לשים עליהם דגש בנושא תוכן לקידום אתרים:

  • הכנת תוכנית תוכן על-פי מילות מפתח ועל פי החיפושים שנעשו – גוגל לדוגמה, נותן לנו מידע זה בכלי מילות המפתח החינמי שלו ואף מוסיף לו ביטויים ומילים נוספות וקרובות, שהגולשים חיפשו באותו הקשר.
  • כתיבת תכנים איכותיים שייתנו ערך לגולש ו"יגלו" לו סודות שרק אתם המומחים בתחום יודעים.
  • ניהול תוכנית התוכן ויישום שלה על-ידי הזנת תכנים בתדירות קבועה ועד כמה שניתן גם תכופה.

 

אנחנו, בנטפוקוס נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנושא תוכן לקידום אתרים, כתיבת תוכן שיווקי לאתרים, ניהול תוכן מקצועי ועוד.

נשמח להכין עבורכם תוכנית תוכן המבוססת על השירותים שאתם נותנים ועל קהלי היעד אליהם אתם פונים וזאת בעזרת כלי מילות המפתח וכלים נוספים שעוזרים לנו לנתח את השוק ואת הפעילות השיווקית שעושים המתחרים שלכם.

נתאר לכם מגמות בתחום הפעילות שלכם וכן נעניק לכם שירותי כתיבה שיווקית וכתיבה תדמיתית שתענה על הצרכים של קידום האתר ויצירת עניין ונוכחות חיובית אצל הגולשים.

כנסו לצור קשר, או התקשרו ל- 050-4042021 לקבלת מידע נוסף בנושא תוכן לקידום אתרים שמביא לתוצאות.