ניהול תוכן

ניהול תוכן הוא אחד התחומים החשובים ביותר כאשר עוסקים בשיווק באינטרנט. תוכן איכותי חשוב למנועי החיפוש ובראשם גוגל. התוכן צריך להיות מקורי, מעניין, נוח לקריאה ובעיקר שייתן מענה לצרכים של הקורא.

ניהול תוכן צריך לקחת בחשבון את ערוצי השיווק השונים שמשתלבים במערך השיווק הכולל. לאחר שממפים את כל ערוצי השיווק ואת קהלי היעד שכל ערוץ פונה אליהם יש לבחון את המסרים שבהם אנו משתמשים ואת התאמתם לכל ערוץ. לייצר תכנים נוספים הכוללים טקסט, תמונות, סרטונים, מצגות ועוד.

השלב הבא הוא השלב של הכנת התכנים ויצירת תוכנית שנתית, 1/2 שנתית, חודשית ואפילו יומית שבה כתוב בצורה ברורה איזה תוכן יעלה לאיזה ערוץ ומתי, לאן התוכן הזה יקשר וכו'.

חשיבות ניהול תוכן באתר האינטרנט, בפייסבוק, ביוטיוב, לינקדאין וכמובן בשיווק במיילים ברורה – כל ערוץ שיווק כזה הפך בשנים האחרונות למורכב ביותר וחשוב להבין אותו לעומק ולדעת מה הדרישות שלו מבחינת התוכן המתאים ביותר.

אנו בנטפוקוס מתמחים בניהול תוכן ובכתיבת תכנים, יצירת תוכנית עבודה שנתית לערוצי השיווק השונים ולקביעת הקונספט הכלל של מערך השיווק כולו. עשינו זאת עם עשרות לקוחות ושילוב ערוצי השיווק וניהול תוכן נכון ואיכותי הם שמביאים לתוצאות לאורך זמן.