דיוור ישיר I דיוור אלקטרוני I דיוור במיילים

באמצעות דיוור ישיר או ניוזלטר כל בעל עסק  יכול להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ובמינימום השקעה. בדיוור ישיר העסק שלך יכול להגיע לתודעתם של רבים באמצעות לחיצת כפתור בלבד!

דיוור ישיר נותן לך את האפשרות  להפצת המסר שלך אותו ובנוסף, תוכל להפגין את מומחיותך בתחום.

דיוור ישיר הינו כלי פרסום אפקטיבי ומועיל מפני שהוא שומר על דיאלוג מתמשך בין העסק ללקוח, רק צריך לדעת כיצד למנף אותו.

על מנת שדיוור ישיר יהיה אפקטיבי יש לפעול בכמה דרכים:

טיפים לדיוור ישיר אפקטיבי

  1. על הכותרת להיות מעניינת ופיקנטית-עדיף לא לגלות את כל הפרטים כדי שהלקוח יכנס להודעה עצמה.
  2. על המודעה להיות תמציתית וקולעת-רצוי שלא לשים מלל רב כדי שהקורא לא יתעייף.
  3. רצוי להוסיף לינק לאתר הבית של העסק בתחתית המודעה או לצרף לינק "לפרטים נוספים" .
  4. בעקבות חוק הספאם הקובע כי יש לשלוח רק לכתובות מיילים של לקוחות שנרשמו כמעוניינים בקבלת הדואר.
  5. תדירות שליחת הדיוור הישיר חשובה, אך רצוי שלא לחרוג מכמות הדוורים שהלקוחות מקבלים ממכם. כדי שלקוחותיכם לא ירגישו מוטרדים ובסופו של דבר הדואר שלכם ישלח לספאם (דואר זבל).
  6. בתוכן המודעה בדיוור ישיר יש לתת ללקוח את האופציה להסרה מן הרשימות.
  7. דיוור ישיר הינה דרך ירוקה ומתחשבת באיכות סביבה.

 

על מנת לשלוח ניוזלטר בדיוור ישיר יש צורך בתוכנה מיוחדת המאפשרת שליחת הודעות למספר רב של כתובות אימייל. אנו בנטפוקוס מומחים בתחום הדיוור הישיר נעזור לכם להשיג רשימת תפוצה אפקטיבית!  ולעקוב אחר נתוני פתיחת ההודעות ששלחתם אז במקום לבזבז כסף ומאמץ על דפים, פלאיירים ולהתרוצץ מדלת לדלת פנו אלינו לנטפוקוס.

 

קראו עוד על:

המלצה – דיוור אלקטרוני ושיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק

שילוב ערוצי שיווק