פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם – כל מה שחשוב לדעת

אינסטגרם היא רשת חברתית המבוססת על תמונות שאנשים מעלים.

ביולי 2015 יצאה פייסבוק בהודעה על אפשרות פרסום באינסטגרם לעסקים בכל הגדלים. ניתן יהיה לבצע את הפרסום באינסטגרם בעזרת הפאואר אדיטור בפייסבוק וכן בעזרת ממשקי הפרסום של מודעות אינסטגרם (API – application programin interface).

מודעות הפרסום באינסטגרם יופיעו באוספי האינסטגרם. אנשים יראו אות המודעות לצד תמונות שהחברים שלהם העלו ושיתפו וכן לצד תמונות של חשבונות שהם עוקבים אחריהם.

היתרונות בפרסום באינסטגרם:
בפינה העליונה של המודעה יופיע המזהה של המפרסם וכך יוכלו האנשים ללחוץ על המזהה (החשבון שלך) ולהגיע לפרופיל העסקי שלך באינסטגרם.
בפינה השמאלית התחתונה יופיע כפתור הקריאה לפעולה. אנשים שילחצו עליו יועברו לאתר או לדף הנחיתה שיצר בעל העסק.
בפרסום תופיע תמונה וכן טקסט שיופיע ישירות מתחת לתמונה.

מה צריך כדי להפעיל מודעות פרסום באינסטגרם?
צריך שיהיה לך חשבון מודעות פעיל בפייסבוק וחשבון באינסטגרם – חשבון פרטי שבו מעלים תמונות וטקסטים.

קביעת מטרת הפרסום באינסטגרם:
כידוע, פייסבוק מאפשרת לנו לקבוע את מטרת הפרסום וכך למטב את התוצאות. השיטה הזו מתקיימת גם באינסטגרם. בשלב זה – שלב התחלתי של יכולות הפרסום באינסטגרם, ניתן לבחור במטרת פרסום אחת והיא – קליקים לאתר. ניתן לבצע זאת דרך הפאואר-אדיטור בפייסבוק.
כאשר תגדיר את המטרה – קליקים לאתר תוכל להכניס כתובת של אתר אינטרנט. הסברתי כיצד תיראה המודעה ושיהיה בה כפתור או לחצן קריאה לפעולה שכאשר ילחצו אליו יעברו לאתר האינטרנט שהגדרתם. אינסטגרם תציג את המודעה לאנשים שיש סיכוי גבוה שילחצו על לחצן הקריאה לפעולה.

אפשרויות פילוח של מודעות הפרסום באינסטגרם:
אפשרויות הפילוח זהות לאלו הקיימות בפייסבוק, ניתן לפלח את מודעות הפרסום באינסטגרם לפי מיקום, נתונים דמוגרפיים כמו מין וגיל, תחומי עניין, התנהגויות ועוד. ממש כמו בפייסבוק כל בעל עסק יגדיר את הפילוחים שלו. ככל שהפילוח יותר מדויק התוצאות בדרך כלל יותר טובות. חשוב לוודא שהקהל המפולח אינו קטן מידי כמובן, כדי שיהיו תוצאות לקמפיין הפרסום.

אפשרויות מתקדמות לפרסום בפייסבוק:
גם באינסטגרם ניתן לפרסם לקהלים מותאים אישית, ממש כמו בפייסבוק. אפשרויות פרסום מתקדמות אלו איכותיות מאוד ובדרך כלל יתנו לנו את התוצאות הטובות ביותר. מדובר במיילים של לקוחות או של מתעניינים שניתן להכניס אותם למערכת ואם המערכת מזהה אותם כמיילים של בעלי חשבונות באינסטגרם היא תציג בפניהם את מודעת הפרסום של בעל העסק.
פרסום לקהל דומה: אפשרות פרסום מעולה שבעזרתה ניתן ליצר קהל ספציפי ואז לבקש מאינסטגרם לייצר קהל הדומה במאפייניו לקהל זה מכלל הקהל הקיים במערכת. קהל זה הוא קהל דומה וגם כאן ניתן להגדיר את רמת הדימיון מ-1% מכלל הקהל – התאמה המדוייקת ביותר ולכן קהל דומה קטן יותר ועד 100% מכלל הקהל – הקהל גדול עם אחוז התאמה נמוך יותר.

המלצות לעיצוב המודעות ודרישות נוספות לגבי הפרסום באינסטגרם:
אלו ההמלצות שמפרסמת פייסבוק: גודל התמונה 640X640 פיקסלים. פורמט הצתמונה ריבועי ביחס 1 ל-1.
הטקסט יהיה באורך של 175 תווים ולא מומלץ לשים קישור בטקסט כי הוא לא יהיה קישור פעיל.

אנו בנטפוקוס ממשיכים לעקוב אחר אפשרויות השיווק והפרסום בערוצי השיווק החדשניים ביותר לצורך הרחבת מערך השיווק והפרסום של כל עסק ושל כל חברה. מאחר והפרסום באינסטגרם נמצא בצעדיו הראשונים, אנו נמשיך ונעדכן אתכם באפשרויות הפרסום והשיווק וביתרונות העסקיים שלהם.