top of page

"מדברים על זה בפייסבוק"

עודכן: 12 בספט׳ 2021


עדכון חדש וחשוב מבית פייסבוק לדפים העסקיים – "אנשים מדברים על זה".

כאשר מפרסמים פוסט (מסר) בדף העסקי, פייסבוק נותנת לנו כלים לראות ולהבין מה עשה פוסט הזה לחברים – אוהדים – לקוחות של הדף ושלנו.

עד למטר העדכונים האחרון של פייסבוק, יכולנו לדעת גם אנשים אהבו את הפוסט (עשו Like), כמה תגובות קיבל הפוסט וכמובן שגם לראות מהן התגובות, מי הגיב, מי אהב ולהגיב בהתאם.

יחד עם מטר העדכונים של פייסבוק, נוספה אפשרות חדשה – שיתוף. חברי – אוהדי הדף העסקי יכלו לשתף את הפוסט עם חבריהם בדף הפרופיל שלהם.


מדברים על זה בפייסבוק

ועכשיו לעדכון החדש – דנדש של פייסבוק מהימים האחרונים:

אך ורק בדף העסקי ניתן לדעת כמה אנשים דיברו או עסקו בפוסט שכתבנו. ובקיצור כמה אנשים דיברו על זה בשבעת הימים האחרונים. ואת הנתון הזה לא שומרים רק לבעלי ומנהלי הדף כחלק מהסטטיסטיקות, אלא כולם יכולים לראות את זה, כל מי שנכנס לדף.


העדכון מופיע מתחת למספר האוהדים של הדף – מראה איזו חשיבות נותן פייסבוק לנתון זה. והכוונה או המטרה של פייסבוק ברורה – לגרום לאוהדים ולמנהלי הדף, לעשות יותר, לתת עוד מידע חשוב ואיכותי לאוהדים ולייצר עניין.


אנשים שמגיעים לדף יוכלו עכשיו לדעת האם הדף באמת מעניין ולא להתייחס רק למספר ה"לייקים" – מספר האוהדים של הדף שלעיתים הוא מספר מטעה ואינו מהווה הוכחה לדף פעיל. למה הכוונה? לעיתים מנהלי הדף יעשו תחרות מיוחדת או קמפיין פרסומי שיביא בזמן קצר עשרות, מאות או אלפי אוהדים המעוניינים במתנות. האם אלו אוהדים פעילים? האם אוהדים אלו הם באמת קהל היעד שגם יקנה בעתיד, או ירצה בשירותים של אותה חברה או עסק? נתון חשוב זה ייתן לבעלי הדף וגם לגולשים שהגיעו אליו מידע נכון ואמיתי על ערכו של הדף.


ומה זה אומר מבחינת בעלי  ומנהלי הדף – זה ידרוש חשיבה מעמיקה יותר על האוהד, הצרכים והעדפות שלו לגבי התכנים, המבצעים והערך שהוא מעוניין בהם,

וכך מופיע בראש הדף העסקי – הסבר לעדכון החדש נכון ל-10.10.11:

אנו משפרים את הדפים

אנו מבקשים לוודא שהכלים שבהם את משתמשת יעילים ככל האפשר. להלן עדכון שעשוי להשפיע על האופן שבו תתקשרי אל הקהל שלך:

  1. Improvements to Insights: You'll now see a new public metric called People Talking About This underneath your fan count to show the number of people on Facebook who have engaged with your page in the last 7 days. Learn more in your Page Insights.


נטפוקוס מתחדשת ומתעדכנת כל הזמן יחד עם החידושים בתחום השיווק באינטרנט, מתוך מטרה לייצר נוכחות ללקוחותיה באינטרנט, לקדם אותם ולהביא אותם לקהלי היעד שהוגדרו נשמח לייעץ לכם, להדריך ולעזור לכם בשיווק באינטרנט בכלל ובשיווק בפייסבוק בפרט.


כנסו לצור קשר, או התקשרו לטל: 050-4042021.


קראו עוד על:


7 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page