top of page

בניית אתר בהתאמה אישית

עודכן: 23 במרץ 2021

בניית אתר בהתאמה אישית לעסק או לחברה עם התייחסות מלאה למטרות העסקיות והשיווקיות של העסק הן הדבר הנכון שנותן תוצאות לאורך זמן.


בניית אתר בהתאמה אישית



למה הכוונה בבניית אתר בהתאמה אישית?


רבים חושבים שהתשובה היא העיצוב, אולם לא כך הדבר. התאמה אישית של אתר האינטרנט היא חשיבה עסקית שיווקית על העסק שלך על תחום העיסוק והשוק בו אתה פועל, על הצרכים שלך והמטרות של העסק בטווח הקצר ובטווח הארוך.


בניית אתר בהתאמה אישית היא בעצם "תפירת החליפה" המתאימה לעסק הפרטי שלך, לפי המיקום שלו, לפי קהל היעד אליו העסק פונה, האם בארץ או בחו"ל, מה התקציב שהעסק מעוניין להקציב לנושא השיווק באינטרנט ועוד.


בנטפוקוס התחלת הפעילות השיווקית נעשית על סמך שיחה ראשונית, בדיקה של העסק ותחום העיסוק, בדיקת מתחרים, מחקר מילות מפתח כדי לראות מה השוק (הגולשים) מחפש, ורק לאחר מכן ניתן להתחיל לאפיין את אתר האינטרנט, לחשוב על בידול וייחוד לעומת המתחרים גם מבחינת המראה העיצובי, לתכנן את תוכנית התוכן של האתר כדי להביא לצמיחתו ולפנייה לקהלי יעד שונים, שילוב האתר עם ערוצי השיווק הנוספים ובהם פייסבוק, רשתות חברתיות נוספות לפי הצורך, רשימות תפוצה המיועדות לדיוור אלקטרוני ועוד.


כדאי לקרוא עוד על תוכנית עסקית – שיווקית, על ניהול תוכן באתר האינטרנט וגם על שילוב ערוצי שיווק.


אנו בנטפוקוס נשמח לעזור לכם בגיבוש צעד חשוב זה. לאפיין ולבנות את האתר המתאים לכם בדיוק כדי שתוכלו בעזרתו לשווק את החברה שלכם ואת המוצרים והשירותים שלכם.

זכרו שאתר האינטרנט הוא כלי שיווקי שמטרתו הגדלת מעגלי הלקוחות וקבלת פניות איכותיות ולידים שיעלו את רמת המכירות שלכם ולכן יש חשיבות גדולה לכך שבניית האתר תיעשה בהתאמה לצרכים שלכם ולא על מערכת שהוקמה לאתרים אחרים.

לפרטים נוספים ולמידע נוסף, כנסו לצור קשר והשאירו פרטים.

באתר יש מידע רב גם על:



9 צפיות0 תגובות

מה עוד תרצו לקרוא?

bottom of page